Netwerkbeheer

Dagdagelijkse beheer van zowel kleine als grotere netwerken

Waarmee kunnen we helpen?

Onze sterkte is het feit dat wij de klanten
voor al hun problemen kunnen bijstaan.

Helpdesk support

Onze service desk medewerkers staan altijd voor u klaar. Telefonisch, via e-mail of via ons Self Service Portal.

On-site support

Kan uw probleem vanop afstand niet worden opgelost? Wij komen graag naar u toe voor de nodige installatie en uitleg.

Netwerk checkups

Met deze checkups onderhouden wij uw netwerk, kijken wij naar uw wensen en inventariseren wij de pijnpunten in uw netwerk gevolgd door vrijblijvend advies met oplossingen.

Afhankelijk van het gewenste serviceniveau voorzien wij op regelmatige tijdstippen een controle en onderhoud on-site en/of remote.

Monitoring

Wij houden uw ICT omgeving continu in het oog, alerts arriveren dadelijk bij onze helpdesk zodat wij snel kunnen helpen daar waar nodig.

De monitoring zorgt tegelijk voor de registratie van verkeerspatronen, vertragingen in het netwerk en performantie issues.

Pro-actief beheer

Een uitstekend werkende ICT omgeving is in deze bizarre tijden cruciaal om uw werk goed te kunnen uitvoeren.

Wachten tot iets mis gaat is niet onze doelstelling, een pro-actief beheer van uw netwerk zal ervoor zorgen dat problemen tijdig worden opgemerkt en snel worden aangepakt.

VOIP

Uw medewerkers zijn niet meer fysisch verbonden aan hun toestel of kantoor en zijn dus van overal bereikbaar.

Vlottere bereikbaarheid, service op maat en telefoonkosten beperken, samen met onze partners werken we een voorstel op maat uit volledige geïntegreerd met O365 & Teams.

Hardware en software

Heeft u nood aan nieuwe ICT apparatuur, wij zorgen voor de nodige ondersteuning in uw keuze en voorzien de nodige raad bij aankoop van hardware en software.

Bekabeling

Kleine en grotere bekabelingsprojecten, samen met onze vaste partner zorgen we voor een naadloze oplossing en een betrouwbare data-bekabeling die hoge snelheden aanbiedt.

Uw IT partner

Beheer van netwerken bij diverse KMO’s en overheidsdiensten

DVIT specialiseert zich in het dagdagelijkse beheer van zowel kleine als grotere netwerken bij diverse KMO’s en overheidsdiensten.

Wij wijken daadwerkelijk af van de overgrote meerderheid standaardregels, software en afgebakende werkterreinen. Onze sterkte is juist het feit dat wij de klanten voor al hun problemen kunnen bijstaan ongeacht de aanwezige hardware en software.

Wij treden als 1ste contactpersoon op voor de aanwezige software, internetverbindingen, e-mailsystemen, bekabeling/telefonie, websitebeheer en allerhande randapparatuur.

23

Jaar ervaring

700

Tevreden klanten

Hoe gaan we te werk

Op zoek naar een nieuwe IT partner?

1
Huidige IT infrastructuur

Wij helpen U met het formuleren van voorstellen tot verbetering van de huidige IT infrastructuur, nieuwe technologiën en innovaties.

2
Documentatie

Na de coördinatie van alle activiteiten zorgen voor een volledige documentatie van alle IT procedures met de nodige handleidingen en Visio schema’s.

3
Ondersteuning

DVIT zorgt voor een uitgebreide ondersteuning van alle eindgebruikers on-site of remote bij diverse hardware of software problemen, zowel op Windows als Mac platform.

Thuiswerk

Efficiënter werken
vanaf elke plek.

Tijd winnen is een belangrijke factor, of je nu thuis of op kantoor werkt.

Gegevens moeten centraal beschikbaar zijn en applicaties moeten altijd en overal toegankelijk zijn en dit alles moet op een veilige manier kunnen gebeuren voordat er sprake kan zijn van optimale samenwerking tussen uw medewerkers.

Ook hier zal DVIT toegevoegde waarde bieden in het ondersteunen van uw telewerkers met al hun vragen en/of problemen.

Contacteer Ons

Hoe kan ik mijn huidige
ICT-omgeving vernieuwen?

1

IT strategie

Een uitgekiende IT strategie kan mede er toe bijdragen het bedrijf succesvol te laten groeien.

2

De beste technologie

Wij zoeken samen met jou naar de beste technologie, on-premise of in de Cloud om de kwaliteit van jouw product en dienstverlening te verbeteren.

3

Nodige bijstand

DVIT zorgt voor de nodige bijstand in jouw keuze bij de verschillende cloud-oplossingen en halen tegelijk enkele belangrijke aandachtspunten aan waarmee u best rekening houdt in deze keuze tussen on-premise en Cloud.

Reduce IT costs?

4 stappen om uw ICT-kosten te verminderen.

1. Terugkerende problemen verhelpen

Dikwijls zien wij dat er veel tijd en geld verloren gaat aan steeds dezelfde terugkerende problemen met frustraties van medewerkers en leidinggevenden tot gevolg.

2. Overbodige licenties vermijden

Ook een overvloed aan overbodige of dubbel in gebruik zijnde licenties of software kunnen zorgen voor een enorme meerkost in het jaarlijkse ICT budget.

3. Gebruik maken van non-profit licenties

Kan jij als klant gebruik maken van bepaalde non-profit licenties of donatieprogramma's, wij onderzoeken het voor jou.

4. Hardware vernieuwen

Zorgt bepaalde oudere hardware voor extra kosten en tijdverlies in onderhoud en beheer dan is het onze taak je hierop te wijzen en een gepast voorstel uit te werken.